I got nothing but love for you

April 28, 2009

melbourne0

Hey. Varit seg med uppdateringar ett tag nu, men det blir så ibland. Har haft rätt mycket att göra, men samtidigt så tycker jag inte att det funnits dirket mycket att blogga om heller. Just nu sitter jag mest och undrar över vad som hänt med Axwells “Nothing but love for you”. Trodde han skulle droppa den under WMC, men han spelade den inte i ett enda av hans set. Så man börjar ju undra ifall han lagt net projektet eller om finslipningen drar ut på tiden.  För er som inte vet vilken låt jag pratar om kan lyssna i klippet nedan!

Riktig festvecka att se fram emot, och den startar på torsdag med Prydz på Berns. Och dagen efter är det Guetta på Ambassadeur, dock ska jag inte dit. Han är inte riktigt min kopp te, men det blir nog även det en riktigt bra show och fest!

Tre tracks till er:

Alex Kenji – Up

Alex Kenji – Down

Niels Van Gogh – Dreamer (Deniz Koyu & Micha Moor Remix)

Avslutar med ett skönt ID. Någon som vet?

Partouze!

2 Responses to “I got nothing but love for you”

  1. annaelidadeborah said

    eeh vem är dj rylander? haha :O borde ju vara jag..

  2. jimmydecks said

    Vet inte. Antagligen han som lagt upp klippet på youtube…

Leave a Reply

