Leave the world behind

April 2, 2009

axt009_outsoon_380x380px

Okej, 2009 mest hypade låt är släppt. Själv tycker jag den redan är uttjatad då man kom i kontakt med den redan i höstas. Men så klart, en helt fantastisk låt. En riktigt sommarhit! Dock är jag mer sugen på alla remixar som kommer komma, bland annat då från Dirty South, TV-Rock m.m.

Jag kommer dessvärre inte lägga upp denna här på bloggen. Den finns redan på varenda houseblogg som finns och sen måste jag ta reda på mer om Ipred-lagen, och hur man kan kringgå den. För jag vill inte behöva sälja min lägenhet för att kunna betala skadestånds krav. Heja Sverige och dess lagar! Partouze!

Leave a Reply

