Thank god its friday

March 28, 2009

untitled

Då kör vi. Lite försenad som sagt, men det blir så ibland. Jag messar riktigt ordentligt vid en övergång i detta mixtape, det får ni gärna skratta åt. Det är jag värd! HEHE Idag blir det fest! PARTOUZE!

Thank god its friday 8

Tracklist:

1. Kohlbecker Eilmes – Tabasco (Moguai Remix)

2. Norman Doray – Krystal (Jean Elan Remix)

3. Ozgur Can & AGS – Music In Passion (Darwin & Backwall Remix)

4. Zoo Brazil – Tear the club up (Avicii vs Philgood remix)

5. Pryda – Evouh (Original Mix)

6. Arno Cost – Souvenir (Jin Sonic Tranceformation Mix)

7. Moguai – Sittin’ On Chrome (IMX)

8. Jerome Isma-Ae – Phantom  Something On My Mind (Jean Claude Ades Remix)

9. Sidekick – Deep Fear (More Deep Mix)

10. Steve Angello & Sebastian Ingrosso – Partouze (Funkagenda Remix)

4 Responses to “Thank god its friday”

  1. PvD said

    Najs playlist denna gång! =)

    Skulle vilje be dig om 2 requests, om möjligt. Ganska nya låtar som jag (och förhoppningsvis du) tycker är skönaaaaaa men som jag inte kan få tag på! 😦

    Gareth Emery – Exposure (Original Mix)
    Audible – Tesla (Original Mix)

    Finns på You Tube men ingen annanstans verkar det som. Något du kan ordna buddy?

    Keep up the good work!

  2. jimmydecks said

    Tesla blir svår. Den släpps 1 Maj på Beatport. Så vi får tyvärr vänta med den! 😦

    Exposure vet jag ingenting om och jag hittar ingenting om den heller, så dess värre är den nog inte släppt den heller!

    Sorry mate

  3. PvD said

    Ajdå, synd. Jobbigt vänta, två riktigt bra tracks i mina öron! 😦

    Får väl bli till att spela in från You Tube…

  4. Eric said

    Härligt mixtape! 😀

Leave a Reply

