Thank god its friday

March 6, 2009

pict0161

Fredag igen och nytt mixtape att gunga till. Inte mycker mer att säga, så jag låter musiken sköta snacket! Men jag ber er att notera låt nummer 8 i mixtapet och spetsa öronen då den brakar lös! Moden är rätt het över den kan jag tala om!

Partouze!

Thank god its friday #5

Tracklist:

1. Evermore – Hey Boy’s & Girls (TV Rock Remix)

2. David Guetta And Chris Willis – Everytime We Touch (David Tort Mix)

3. Dirty South – Alamo (Lorne Padman & Christian Luke Remix)

4. Faithless Feat. Cass Fox – Music Matters (Mark Knight Remix)

5. Kaskade – Angel on my shoulder (EDX s Belo Horizonte At Night Remix)

6. Leventina – Nightshift (Original Mix)

7. The Shapeshifters – Lola’s Theme (2008 Re-Edit)

8. Kim Fai – POV (Steve Angello Remix)

9. Thomas Schwartz – Jupiter Calling (Original Mix)

10. Inkfish & David West-Hello Piano (Sebastien Leger Remix)

**Bonus update**

David Guetta tillsammans med Kelly Rowland och deras kommande låt Love takes over. I klippet under så hör ni Laidback Lukes remix på den. Även Arno Cost har gjort en remix på den. Ska bli kul att höra!

8 Responses to “Thank god its friday”

  1. The fan club said

    Helt klart Södertäljes bästa dj. Keep it up!

  2. hoofthousemusic said

    Trevlig Mix! Vet inte om du har nämnt det tidigare, men vad har du igentligen för utrustning du spinner på där hemma?

  3. jimmydecks said

    Hooft>>> Jag kör på Pioneer CDJ-1000 och DJM-800 faktiskt! Inte billiga saker! MEN jag kan med handen på hjärtat säga att det är det bästa köp jag någonsin gjort i mitt liv! Det är fantastiska grejer! Haft dem 5-6 månader nu! Tack för en riktit bra blogg förresten! Den är äkta, tillskillnad från många andra housebloggar! Länkar till den på min sida nu också! 🙂 Trevlig helg man!

  4. PvD said

    Najs mix än en gång! =)

    Vet du när Bonustracken släpps? Du postar den här då hoppas jag? 😉

  5. jimmydecks said

    PvD>> Tack! 🙂 Tror de släpps under WMC! Hoppas på det ialla fall! Arå, slänger upp den så fort den släpps!

  6. PvD said

    Dude! Lyssnade nyss igenom Tiestos Club Life 101 och hörde en riiiiktigt skön låt men som jag inte kunde hitta, varken på You Tube eller någon annanstans. Kanske något du kan fixa?

    Låten heter Tempo Giusto – Blow (Ima’gin Remix)

    Underbar låt!

    För övrigt var det ett riktigt, riktigt bra set som spelades första timmen.

  7. jimmydecks said

    There you go mate!

    http://www15.zippyshare.com/v/16149854/file.html

    Eftersom det verkar som om du gillar trance så har jag en gammal fet låt som jag satt och gunga till för typ 5-6 år sedan. Du kanske redan har hört den, men skit samma! Nostaligtrip för mig iaf!:)

    http://www5.zippyshare.com/v/11654091/file.html

  8. PvD said

    Jimmy, UR THE MAN! Shit haha, letade som en galning ju!

    Hade inte hört den andra faktiskt men det märks den har några år på nacken haha. Jag är mer into prog och vocal när det gäller trance.

    Än en gång, TACK!

    Hade du hört den innan förresten, vad tyckte du?

Leave a Reply

