Thank god its friday

February 13, 2009

friday

Fredag mina vänner, och det betyder Thank god its friday mixtape nummer 2! Blev inte riktigt nöjd med den, men jag får skylla mig själv när jag sätter igång sent och får jobba under stress. Men hoppas ni gillar det.

Den 21:a Februari kommer Marc från Houseshakers till Sverige för att spela skivor. Jag kommer att vara där och värma upp spelarna till honom. Mer info om det kommer snart!

Ha en bra fredag och en grym helg!

Partouze!

Thank god its friday #2

Tracklist:

1. D.O.N.S feat. Terri B. – You Used To Hold Me (David Tort Remix)

2. Marco Carola – Bloody Cash (Original Mix)

3. Oliver Twizt – You’re Not Alone (Bingo Players Remix)

4. Steve Angello And Sebastian Ingrosso – 555 (Original Mix)

5. Alex Kenji – Adelante (Original Mix)

6. Nadia Ali – Love Story (Sultan & Ned Shepard Remix)

7. Tom Novy & Snap – Rhythm Is A Dancer (Genji Yoshida Remix)

8. Robbie Rivera – In Too Deep feat. Laura Vane (EDX Remix)

9. Tom Novy & Adrian Bahil – Ziganje (Original Mix)

10. Martin Landsky – 1000 miles (Original Mix)

11. G&G – Personal Jesus (TV Rock Remix)

3 Responses to “Thank god its friday”

  1. ock said

    tack för bästa musikbloggen någonsin! !

  2. PvD said

    Wunderbar! Speciellt mittenpartiet. Dock en bit kvar innan jag kan skippa Tiestos Clublife på Radio 538 ;).

  3. jimmydecks said

    Hehehe, tack man! 🙂

Leave a Reply

